Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інструктор з фізкультури
 
 

Лозян Ірина Григорівна

Освіта : вища

Стаж роботи на посаді інструктора з фізичного виховання: 5 років

Важливим завданням у роботі дошкільного закладу є:

 

    • здійснення комплексного підходу розв'язання проблеми зміцнення здоров'я дітей,
    • забезпечення їх всебічного розвитку через активні форми фізично-оздоровчої роботи.

 

Будую роботу на принципах системності і наступності в роботі, чітко диференціюю вимоги та шляхи співпраці з дітьми різних вікових груп. В роботі використовую елементи методики М.Єфименко. Ним належна увага приділяється питанню взаємодії з батьківським колективом щодо формування здорової особистості дошкільнака 

     
 

 

 

 "Методичні рекомендації" /скачать/

«Координація дій інструктора з фізкультури та вихователів – важливий

чинник ефективності фізкультурно – оздоровчої роботи»

           Основною формою фізкультурно - оздоровчої роботи в дошкільному закладі є заняття з фізкультури. Щоб заняття з фізкультури були максимально ефективними, рухову діяльність дітей на них треба організувати з урахуванням дидактичних принципів:

·         послідовності;

·         доступності;

·         природовідповідності;

·         системності.

           Отже, керуючись цими принципами, інструктор з фізкультури та вихователі при плануванні мають враховувати:

·         етап формування рухових умінь і навичок;

·         труднощі, що виникають під час засвоєння вправ;

·         поєднання програмного матеріалу, засвоєного за попередній віковий період, з матеріалом поточного року;

·         необхідність поточного впливу фізичних вправ на організм дітей.

           Часто інструктор з фізкультури, працюючи зі своїм планом, дає рекомендації вихователю лише щодо індивідуальної роботи з дітьми, які повільніше засвоюють програмовий матеріал. Вихователь враховує рекомендації інструктора з фізкультури, плануючи рухову діяльність на прогулянці та на фізкультурні заняття на свіжому повітрі, але зовсім не передбачає наступності у засвоєнні рухів, які вивчав з дітьми інструктор з фізкультури. Під час планування роботи з дітьми необхідно враховувати закономірності формування рухової навички. Знання закономірностей цього процесу забезпечить найбільш раціональний зміст кожного етапу навчання рухової дії, допоможе грамотно спланувати та реалізувати індивідуально - диференційований підхід до дітей. 

Завдання вихователя - продовжувати вправляти дітей у тих рухах, які навчає Інструктор з фізкультури під час занять на свіжому повітрі, та широко використовувати відповідні вправи.

Слід пам’ятати: не можна поспішно включати рух, що вивчається, до ігор, які потребують значної рухливості. Доки рух не розучено у навчальних умовах, доти не слід повторювати його в іграх.

           Завданнями вихователя на цьому етапі є:

·         продовжувати вправляти дітей у рухах, що вивчаються, на прогулянці, використовуючи ігрові вправи, які мають конкретне рухове завдання: «Пройди по місточку», «Улуч у ціль», «Наздожени м’яч» то

·         попереджувати явище інтерференції (негативного перенесення навички), в основі раніше вироблені рухові навички .

·         До уваги! Недоцільно навчати дітей одночасно двох видів стрибків доки діти не засвоять чітке виконання стрибка у довжину з розбігу, якого навчає інструктор з фізкультури, доти вихователю не слід вчити їх стрибати у висоту з розбігу. Не можна одночасно вчити дітей двох видів лазіння — однойменним та різнойменним способами. Те саме стосується і інших видів основних рухів.

         Труднощі, що виникають під час засвоєння вправ

Щоб запобігти труднощам, які виникають під час засвоєння вправ, важливо знати:

·         скільки занять потрібно присвятити вивченню певного руху;

·         скільки разів на одному занятті необхідно повторювати рух для

формування вміння.

Завдання вихователя — продовжувати повторювати  рухи з дітьми під час прогулянок, використовуючи ігрові завдання та рухливі ігри.

До уваги! Кожний новий рух може бути успішно засвоєний лише за умови, якщо він спирається на попередній досвід дитини, та на вміння і навички, які раніше сформувалися і закріпилися.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти