Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Картинки по запросу дидактичні ігри з грамоти старша групаАсистент вихователя

Колодич Тетяна Василівна

 

Освіта-вища

Кваліфікаційна категорія- спеціаліст

Стаж- 3 роки

 На посаді асистента вихователя- 8 місяців

Маніфест дитини з інвалідністю

  • Перш за все, я – дитина. Така ж людина, як і ти. Не плутай мене з моїм діагнозом. 
  • Я – особистість. Допоможи мені проявити себе. Не роби нічого для мене без мене.
  • Я – повноправний член суспільства. Але безліч фізичних і психологічних бар’єрів заважають мені відчувати це. Допоможи мені подолати їх.
  • У мене є права дитини. Але з багатьох причин я можу відчувати дискримінацію за ознакою інвалідності.  
  • Я – частина цього різноманітного світу, і у мене в ньому своя роль. Я перевіряю його на доброту.

 

Відповідаємо  на Ваші запитання, батьки.

Що  таке інклюзивна група?

Інклюзивне навчання, передусім, передбачає перебування дитини з особливими потребами в масовому загальноосвітньому дошкільному чи шкільному закладі, оволодіння нею знаннями, вміннями та навичками в ті ж самі терміни, що і здоровою дитиною. Сама ідея інклюзії базується на тому, що життя і побут людей з обмеженими можливостями мають бути найбільш наближені до умов і стилю життя суспільства, в якому вони перебувають.

 В нашому садочку це група загального розвитку дітей яку відвідують діти з особливими освітніми потребами.

Для чого діти з ООП відвідують групу загального розвитку?

Для забезпечення рівного доступу до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю та їхньої соціалізації, формування позитивної самооцінки тощо, а також формування у дошкільнят гуманного ставлення до оточуючих. Лист МОН № 1/9-487 від 12.10.15 року.

Чи багато дітей з ООП в групі?

Комплектуються інклюзивні групи відповідно до нормативів, визначених Положенням про дошкільний навчальний заклад та Порядком комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, санітарно-гігієнічних норм.

Як проходять заняття в цій групі?

Здійснюється навчально-виховний процес в інклюзивних групах відповідно до Базового компонента дошкільної освіти за програмами та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку МОН.

А для дітей з ООП навчально-виховний процес здійснюється з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності цих дітей.

Відповідно до висновку та рекомендацій  інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), команда фахівців дошкільного навчального закладу (команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами) із обов’язковим залученням батьків дитини, розробляють індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю та здійснюють відповідний психолого-педагогічний супровід цих дітей. Не створюючи перешкод або незручностей в освітньому процесі  дітей загального розвитку цієї групи.

Команда супроводу виконує наступні завдання:

– збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПP;

– визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, що можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, та забезпечення надання цих послуг;

– розроблення ІПР для кожної дитини з ООП та моніторинг її виконання з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини;

– надання методичної підтримки педагогічним працівникам закладу освіти з організації інклюзивного навчання;

– створення належних умов для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище;

– проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання;

– проведення інформаційно-просвітницької роботи у закладі освіти серед педагогічних працівників; батьків і дітей з метою недопущення дискримінації та порушення прав дитини;

– формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з ООП.

Чи необмежені діти які не мають ООП увагою вихователів?

Батькам потрібно розуміти  що до ВСІХ дітей, які перебувають в  групі,  вихователі  однаково уважні….

А якщо дитині з ООП знадобиться  допомога в будь якій діяльності, поряд з нею знаходиться асистент вихователя, який допоможе дитині що має ООП отримати  потрібну допомогу, а  вихователю безперервно вести освітній процес.

Паритетними (рівноцінними) мають бути стосунки між батьками здорових дітей та дітей, які потребують особливої уваги, оскільки проведені дослідження засвідчують, що інклюзивне середовище надає можливості для особистісного самовдосконалення, насамперед, звичайним дітям. Вони починають краще розуміти людей, які чимось не схожі на інших,  мають можливість завжди надати допомогу тим, хто цього потребує,  вчаться співчувати та оцінювати речі з позицій гуманності.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Відділ освіти